Followers

Powered By Blogger

Sunday, July 10, 2011

new Updated...

Alhamdulillah...
Saya masih diberi peluang untuk mencoretkan kata-kata....
Sudah lama tidak bersua...namun di hati saling mengingati....
Sudah lama tidak bercerita..namun kenangan dulu tetap terpahat di hati...

Syukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurnianya dapat juga saya menulis sebuah cerita untuk tatapan kawan-kawan semua...
1st sekali....saya ingin kawan-kawan saya tahu saya sangat merindui kalian semua...kenangan bersama akan saya pahatkan di hati...walaupun kita berjauhan...namun ia tidak dapat membuatkan kalian hilang dari hati ini...
2nd....semenjak melaporkan diri di LHDN...masa amat mencemburui saya, tepat jam 830 permulaan kerja baru...sampai la jam 5.30 petang...di situlah berhentinya kerja yang dipertanggungjawabkan oleh saya sebagai salah seoarng pekerja di sana... Masa amatlah berharga...walaupun saya agak keletihan mengejar waktu untuk sampai ke tempat kerja dengan kesegaran pagi tepat jam 5 pagi saya akan membangunkan diri saya saya dan tepat jam 6.35 pagi saya sudah berada di dalam tren...namun saya tetap gagahi jua kerna saya perlu menjalankan tanggungjawab yang telah saya janjikan bila saya menjadi salah seorang pekerja di sana.. Alhamdulillah...saya amat bersyukur kerana diberi minda yang cergas dan diberi kesabaran yang agak tipis, namun dengan berkat dan restu dari keluarga dapat juga saya tempuhinya...keluarga adalah pendorong saya..terima kasih buat family saya...
3rd.. bila tibanya masa untuk saya mencoretkan luahan hati ini saya juga tidak melupakan sahabat-sahabat saya terutamanya di JPT...vv...atone...ros...kak D...kucor...ika...dee...zue....efa...azly...dan kawan-kawan yg lain...saya amat berterima kasih kerna sudi menjadi kawan-kawan saya,,,dan amatlah saya hargainya...jasa dan budi baik kalian tidak akan saya lupakan...

Buat teman baik yg amat saya rindui..,,Rabbiyatun Adawiyah Alias...saya selalu ingat kamu...time saya sedih...happy...saya selalu perlukan kamu untuk diberi pinjamkan bahumu....tanganmu...dan air matamu untuk kita sama2 menangis agar kesusahan dapat kita rasai bersama....

***Maaflah kiranya saya ada salah dan silap sepanjang kita semua bersama....jauh bukan bermaksud kita jauh di hati....tapi akan tetap bersama bila kita bersua nanti...miss u all my pwen...***

No comments: