Followers

Powered By Blogger

Monday, June 20, 2011

aku ini

hey.. kamu-kamu...kita-kita...
hanya aku yang mengerti...
hujan..panas...mendung...
titisan air mata sekalipon..
tak ada siapa yang tahu...
pengorbanan dalam sebuah cerita cinta mahupon cerita duniawi...
hanya aku yang memahaminya...

ermmm....persiapan diri untuk membasuh luka-luka yang berdarah...
menyucikan dari segala kekotoran jiwa...
mahu memendungkan hati yang kepanasan...
hanya aku...
aku...saya...


ntah apa-apa maksud di sebalik puisi ini..
hanya aku yg tahu,,,
aku yg mengerti...
dan segala pahit yang aku lalui tiada siapa yang akan membongkarkan jawapannya...
inilah indahnya bila kita memahami kehendak diri..
segala yang di lalui..
segala kesenangan...segala kekusutan, hanya kita yang dapat menyelesaikannya...
moga aku di beri lindungan dan sentiasa menyempurnakan segala tanggungjawab yang tergalas di bahuku ini..

No comments: