Followers

Powered By Blogger

Sunday, March 13, 2011

Ntah apa-apa Ntah...baCa je Lah..

alhamdulillah,,,syukur kerana masih di beri nafas untuk melayari kehidupan yang penuh liku-liku ini..amin,.,,

Diri Ini...
Sikap....sangat sensitif...aku senang untuk menangis kerana bersimpati dan senang untuk membenci seseorang..susah kan? senang sayang pastu benci...bila sayang benci datang,,,aduhai,,,manusia apakah itu?

Terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata buruk padahnya..

Aku senang pula nak jaga hati orang ni...walaupon hati aku sakit...
tapi..
bila aku memang tak suka kat orang tu, kata-kata itu bagaikan racun...
bila aku marah, semua perkataan keluar (ntah apa-apa ntah)
pelik kan?
biasalah..manusia kan tak semua sempurna...
bila orang baik ngan aku, aku jadi baiklah...
tapi bila orang sudah kurang ajar denganku, maaflah,,orang itu bakal terkena la mulutku yang berbisa ini..
Bukan senang untuk melatah tetapi senang untuk membenci dari dalam,,dari sudut hatiku yang sukar sekali untuk dibaca,,,

Aku sayang kat kawan-kawan aku...
tapi setiap kali aku marah, sayang itu akan hilang...
hahahahah..pelik tol perangai aku nie (perangai tak baik nie, jgn ikut)hehehheh
aku tak kan ingat pape dah bila aku marah, orang tu aku sayang ker, orang itu pernah buat aku hepi ke ape ke..lantaklah...sape suh buat aku marah??
hahahahah...
jaat tol aku nie...
tapi aku memang cam nie..sape yang dapat tahan dengan aku je leh kekal berkawan ngan aku....
sorang aje yang leh tahan perangai aku kot...
tu pon secara kasar la aku nampak...
dari sudut hati dia aku tak tahulah...
mayb tak tertahan kot,,,cume terpaksa tahan sebab aku ni kan sahabat bek die selaku kakak kesayangan dia...hehehe (sape yg terasa pedas, dialah orangnya...
saya sayang kamu tau...

erm...bukan susah nak susah...bukan senang nak senang...
tapi bagi aku...bukan susah nak senang nie...
sebab benda itu kita akan capai bila kita ada matlamat hidup...
usaha tu penting....
cam kita sayang orangkan..sayang jela...bukan susah pon...
cuma kena sayang diri sendiri dulu...
bile kita sayang orang, orang tu pon akan sayang kita.,...

ntah pape ntah yang ku coretkan nie...
dahla..nak chow dulu....

salam..

2 comments:

Ifa said...

haha..alahai.. dh xde keje la tu.. merapu je eh..

ida1709 said...

merapu la efa...xde bnda nk uat,,,nak kaco efa jauh sgt,,,huhuhu