Followers

Powered By Blogger

Tuesday, March 8, 2011

iMPiANkU kINi hANyA sATU..

IMPIAN...
Setiap insan mempunyai impiankan?
Begitu juga denganku...
Aku punya impian...
Yang sebelum ini aku benamkan dalam hatiku...
Jauh disudut hatiku...

Namun,,,
Sekarang adalah masa yang sesuai untukku mengembalikan kembali impianku ini..
Impianku hanya satu..
Aku mahu menyambung pelajaran..
Itu sahaja,....
Ye..aku mahukannya,,,
Walau apa yang terjadi,,,
Aku mahu berjaya dan menggembirakan mama dan abah..
Kerna aku tahu aku boleh berjaya..
Setelah 3 tahun berhempas pulas dalam bidang pemakanan di POLISAS,
Aku telah mencapai targetku...
Mendapat anugerah dekan..
Alhamdulillah..
Aku berjaya...


Dan sekarang aku mahukan yang terbaik dlm hidupku...
Untukku dan juga keluargaku,,,
Aku sudah tidak sabar mahu menjadi pendidik...
Azam tahun depan....
Yup...Its my decision..4 Focus my study....
i Hope i can get it 4 next year,,,
MUET, I'll Come...To get you and just band 2 pon dah okay...(hehheh)

No comments: