Followers

Powered By Blogger

Tuesday, June 14, 2011

kerenah manusia ...aduhai...sabar je la kan???

manusia...
apakah maksudnya???
manusia pelbagai ragam...

aku pon manusia juga...
tapi aku masih lagi boleh bersopan bila orang bersopan ngan aku...
orang tak bersopan pon aku sabar lagi...
tapi sampai bila aku nak tahan yer??

cmni la nasib bila di anak tirikan...
aduhai....
asa kebodohan melanda diri kan bila kita dipijak-pijak kan?
pernah tak korang merasa cam apa yang aku rasakan ini?
kita punya la baik...
layan ok je,,,,leh je tolong dorang....
tapi last2???
pe korang pk??
mesti korang dah dapat agak kan???
kalu nak ikut bahasa KASAR...cam SIAL kan???
tapi aku kalu nak ikutkan hati aku...
macam orang bodoh je kot aku sebut...
hahahahahahah...
terukkan bahasa aku??
korang tak kenal lagi aku siapa....

hahahahhahaah.....
geram gak aku sekarang ini...
aku tak pernah lak tinggikan suara aku nie...
nak berdebat ag la aku...
cuma yang pasti aku bengang kalu orang tak leh nak jaga hati aku...
aku dah jaga hati korang kan??
cukuplah tu...
tunjukkan cara matang la..
profesional la kan???
aku tak minta pon korang sujud depan aku nie..
aku tahu la darjat aku nie..
cume aku mintak cover2 la bahasa korang sebagai manusia yang tahu adat,,,,
(sorryla agak kasar bahasa aku ni)
aku bengang ngan korang tau tak???????????

aku duk sini pon bukan korang yang tentukan...
aku dapat sini sebab aku dipilih...
aku tak berhak memilih mane2 bahagian....
aku tahu la setakat mana kemampuan aku nie....
aku malas la nak bertekak ngan korang sumer nie...
habiskan masa aku je nie....

dahlah..boleh blah la ko...

No comments: