Followers

Powered By Blogger

Monday, June 6, 2011

Cinta Ini Membunuhku..

Bak tajuk lagu kan???
Cinta ini membunuhku...


Cinta...Perasaan...
Tiada yang mampu untuk ditafsirkan maksudnya...
Hati....
Tiada yang mampu mengawalnya melainkan diri sendiri.
begitu juga dengan jiwa....
Jiwa yang suci dan luhur adalah anugerah yang terindah..
Aku bagaikan boneka...
mencoretkan bait-bait cinta..
namun belum tentu cinta itu indah...
kesilapan sekali seumur hidup memberikan aku hidup yang tidak tenteram...
alangkah peritnya hidup ini..
dengan berbekalkan kesabaran dalam diri...
ku gagahi jua..meneruskan kehidupan,,,
walaupon ku tahu agag sukar untukku mencari kebahagiaan....

tik..tik..tik....
detik demi detik berjalan...
dari siang ke malam...dari malam ke pagi....pagi ke petang....
rupanya masih ada sinar kebahagiaan untuk diri ini...
kebahagiaan yang aku sendiri tidak sedar akan kewujudannya...
aku sendiri tercari-cari selama ini...
nasib menyebelahi aku...
sinar itu di depan mataku...
tercongak-congak untuk ditonjolkan...
aku sudah bersedia menerima sinar itu...
dan aku berjanji tidak akan membiarkan sinar itu malap....
aku pasti dan aku yakin sinar kebahagiaan itu adalah milikku...
terima kasih cinta...
dengan cinta ini aku pasti ia tidak akan dapat membunuhku lagi....

percayalah sayang...aku hanya milikmu sehingga ke akhir hayatmu...
tidak akan mengulangi lagi kesilapanku ini..
aku berjanji...
Bulan Purnama Tak Bisa Memalapkan Sinaran Yang Menjadi Milikku dari dulu Tanpa ku Sedari....

A_K_C_H

No comments: